/* JS para menú plegable móvil Divi */

IFS Broker

Si la teva empresa és un broker, una agència comercial o es dedica a la importació de productes alimentaris i no alimentaris i material d’envasat

Què és IFS Broker?

Avantatges d’implantar IFS Broker

El nostre procés d’implantació d’IFS Broker

Què és
IFS Broker?

La certificació IFS Broker és una norma de seguretat alimentària que garanteix la innocuïtat i la qualitat dels productes alimentaris, d’ús domèstic o cura personal i material d’envasat. Està dirigida a aquelles empreses que compren i venen productes sense contacte físic.

Certificar-se en aquesta normativa alimentaria vol dir garantir que les parts implicades en la transacció comercial han implementat les mesures adequades al servei que ofereixen i que operen d’acord amb els requisits de qualitat i seguretat dels aliments.

què és ifs broker norma de seguretat alimentària

Pregunta a un tècnic
tel. 661761905

Avantatges d’implantar la norma lFS Broker

avantatges d'implantar certificació ifs broker de seguretat alimentària

Implantar aquesta certificació alimentària aporta a les empreses del sector de la distribució d’aliments múltiples beneficis:

  • Millora les relacions amb clients i autoritats i dóna majors oportunitats de negoci.
  • Redueix el nombre de retirades del mercat.
  • Proporciona un sistema uniforme per assegurar la qualitat.
  • Optimitza els processos i permet reduir costos i temps.
  • Proporciona major competitivitat i reconeixement internacional.

El nostre procés d’implantació d’IFS Broker

A Proacciona, consultoria en seguretat alimentària i APPCC a Barcelona, som experts en normes de seguretat alimentària com IFS Broker. Fa més de 15 anys que assessorem empreses del sector de l’alimentació, com la teva, perquè aconsegueixin els millors resultats alhora que redueixen costos i estalvien temps. El nostre mètode es basa a estar al teu costat des de l’inici fins al final del procés de certificació. A més, perquè només t’hagis de preocupar de donar el millor de tu mateix als teus clients i consumidors, ens encarreguem del manteniment i seguiment mitjançant consultoria en continu. T’ajudem? Omple el formulari del final de la pàgina i ens posarem en contacte amb tu l’abans possible. 

1

Pre-auditoria

Avaluació inicial de les instal·lacions. Durada: mitja jornada. 

2

Pressupost

Confecció d’un pressupost ajustat i un pla d’implantació a 5-10 mesos. 

3

Inici del procés

Inici del treball amb l’assistència d’un dels nostres tècnics especialistes. 

4

Primera visita

Primera visita d’implantació in situ amb l’assistència del tècnic assignat. 

5

Formació

Impartim sessions formatives segons el lloc de feina. 

6

Implantació

Sesiones de treball in situ i online. Durada: entra 5 i 10 mesos. 

7

Auditoria interna

Avaluem en quin punt ens trobem. 

8

Certificació

Certificació final con una certificadora acreditada.

A partir del segon any: seguiment i manteniment


Un cop implantada la norma, planifiquem el manteniment per fer un seguimiento correcte a partir del segon any. 

Certifica’t amb èxit i afegeix un extra de seguretat i valor a la teva empresa

Omple el formulari i ens posarem en contacte amb tu:

    condicions legals

    política de privacitat

    ¿Necesitas ayuda?