IFS Logistics
Si tu empresa se dedica a la actividad logística: transporte, distribución, carga y descarga de productos alimentarios a través de medios de transporte en almacenes o instalaciones similares
Què és IFS Logistics?
Avantatges d’implantar IFS Logistics
El nostre procés d’implantació de IFS Logistics
Què és IFS Logistics?

La certificació IFS Logistics és la norma de seguretat alimentària dirigida a empreses que es dediquen al transport, distribució, càrrega i descàrrega d’aliments a través de mitjans de transport en magatzems o instal·lacions similars. Implantar aquesta norma de qualitat alimentària assegura que els productes són tractats sota els més estrictes controls d’higiene i temperatura, depenent de la seva naturalesa, al llarg de tota la cadena logística, i són entregats en bon estat.
La normativa pot aplicar-se a tots els mitjans de transport amb condicions de temperatura controlades o temperatura ambiental. A Espanya, la certificació s’està convertint en una exigència per a moltes empreses.
Pregunta a un tècnic
tel. 661761905
Avantatges d’implantar IFS Logistics

Implantar aquest protocol de seguretat dels aliments aporta a les empreses del sector de la logística múltiples beneficis:
- Garanteix el compliment de la legislació i la innocuïtat i qualitat dels processos logístics de l’empresa.
- Augmenta la confiança dels proveïdors i clients.
- Optimitza els recursos de l’empresa.
- Minimitza el nombre d’auditories per part dels clients, ja que es realitzen controls més exhaustius.
- Obertura de nous negocis i mercats i avantatges competitius respecte dels competidors.
El nostre procés d’implantació d’IFS Logistics
En Proacciona, consultoría en seguridad alimentaria y APPCC de Barcelona, somos expertos en normas de seguridad alimentaria como IFS Logistics. Llevamos más de 15 años asesorando a las empresas del sector de la alimentación, como la tuya, para que consigan los mejores resultados a la vez que reducen costes y ahorran tiempo. Nuestro método se basa en estar a tu lado desde el inicio hasta el final del proceso de certificación. Además, para que solo te tengas que preocupar de dar lo mejor de ti mismo a tus clientes y consumidores, nos encargamos del mantenimiento y seguimiento a partir de consultoría en continuo. ¿Te ayudamos? Rellena el formulario del final de la página y nos pondremos en contacto contigo lo antes posible.
1
Pre-auditoria
Avaluació inicial de les instal·lacions. Durada: mitja jornada.
2
Pressupost
Confecció d’un pressupost ajustat i un pla d’implantació a 5-10 mesos.
3
Inici del procés
Inicio del treball amb l’assistència d’un dels nostres tècnics especialistes.
4
Primera visita
Primera visita d’implantació in situ amb l’assistència del tècnic assignat.
5
Formació
Impartim sessions formatives segons el lloc de feina.
6
Implantació
Sessions de treball in situ i online. Durada: entre 5 i 10 mesos.
7
Auditoria interna
Avaluem en quin punt ens trobem.
8
Certificació
Certificació final amb una certificadora acreditada.
A partir del segon any: seguiment i manteniment
Un cop implantada la norma, planifiquem el manteniment per fer un seguiment correcte a partir del segon any.
Certifica’t amb èxit i afegeix un extra de seguretat i valor a la teva empresa
Omple el formulari i ens posarem en contacte amb tu: